kallyibrah

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Lördagens

Av Frida Danayit Nellie - 25 januari 2014 12:50

Hej allihopa! Idag är det lördag, hade träning från kl 10. Nu är jag hemma och trött som faaaan. Men det spelar ingen roll för nu ska jag duscha, och sen åka och beställa hem buffé för vi ska ha gäster.. #tungt
Nej men orkar inte men sånt är väl life! Dock känns det väldigt fräscht här hemma för det var nån som kom och städade HELA huset. Skönt!! Har inte så mycket mer att skriva och dessutom känns det -sjukt-skönt att vi inte har så mycket läxor den här helgen. Bara en massa español glosor haha. Snart kommer alla gäster, och min kusin Elisabeth som jag kallar Elsie! Bästa Ellz, nu blir det fan fest! Puss och kram på er alla, Danayit

Förresten ska jag göra ett "tack" inlägg sen också, för lite olika anledningar. Tycker ni att vi uppdaterar för segt så följ oss på instagram @ Danayityibrah @ Friidakall @ Nelliekall där uppdaterar vi oftare! Men blogguppdateringen ska ändå bli bättre!

Och här får ni lite bilder på två modeller jag verkligen tycker passar!! Tjejen är Victoria's Secret modell, och killen är Calvin Clein modell! (SJUKT SNYGGA BÅDA TVÅ ENLIGT MIG ELLER VAD TYCKER NI?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Danayit Nellie - 28 februari 2014 19:37

Hejsan allihopa! Förlåt att vi inte har uppdaterat på väldigt länge, men som vi skrev i senaste inlägget så ska vi byta bloggportal snart. Men i alla fall nu tänkte jag uppdatera lite och det kommer bli ett ganska långt inlägg, om saker vi (jag &...

Av Frida Danayit Nellie - 21 februari 2014 08:39

Hej på er! Vi har inte bloggat på ett tag för att vi skulle byta bloggportal men det är snart klart. De ska flytta denhär bloggen till en annan bloggportal. Det kan ta 1-3 veckor skrev de men sen kommer vi börja med bloggandet igen! :) så håll koll!...

Av Frida Danayit Nellie - 31 januari 2014 19:07

Nuvarande plats: i biosalongen ;) Bioo-tiimee Hörs senare! ...

Av Frida Danayit Nellie - 29 januari 2014 18:25

Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering! Men nu kommer det ju ett inlägg här. Just nu sitter jag och pluggar, jag skriver om broar som ska vara klart till på fredag men jag tycker faktiskt att det går väldigt bra. Mamma och Nellie är och hämtar Max...

Av Frida Danayit Nellie - 27 januari 2014 22:36

Heeej! Förlåt oss för vår kassa uppdatering! Men vi ska byta blogg portal osv. Och det är sjukt mycket att göra både skol mässigt också så därför ska vi byta så snabbt som möjligt och då kommer vi även att vara aktiva hela tiden. Just nu är det typ t...

Presentation


Hej på er!
Vi heter Frida Käll, Nellie Käll och Danayit Yibrah. Vi kommer att blogga om vårt vardags liv osv.

Nelliekall Friidakall Danayityibrah @

Hoppas du stannar kvar på bloggen, kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards